Copywriting
Copywriting

Copywriting
Copywriting is hetzelfde als tekstschrijven, maar dan uitgedrukt met een hippe, Engelse term waardoor het exclusiever klinkt. Exclusief is het ook wel een beetje, want écht goede copywriters zijn schaars. Gelukkig hebben wij een paar van deze zeldzame exemplaren in huis! Naast een scherpe pen en een creatief gevoel voor taal, hebben onze copywriters ook kennis van uiteenlopende onderwerpen en weten ze hun teksten zó te schrijven dat die precies aansluiten bij het publiek. Het resultaat: een tekst die zo vanzelfsprekend past binnen de context, dat het lijkt alsof het nooit anders is geweest.
Het belangrijkste voordat je aan copywriting begint, is het vaststellen van de juiste tone of voice. Bepaal dus eerst wie je publiek is. In een datingapp gebruik je natuurlijk een andere aanspreekvorm dan in een aanbesteding van de gemeente. Dat lijkt misschien een inkoppertje, maar we kunnen genoeg voorbeelden noemen waarin de spreekwoordelijke plank behoorlijk werd misgeslagen! Voor zulke fouten willen we onze opdrachtgevers graag behoeden. Daarom bepalen we voorafgaand aan elke copywritingklus samen met jou de juiste tone of voice, of maken we zelfs een opdrachtspecifieke stijlgids.
Heb je een overtuigende tekst nodig die de juiste snaar raakt? Ben je op zoek naar iemand die interessante, pakkende, prettig leesbare en correcte teksten voor je kan schrijven? Neem dan contact met ons op of vraag hieronder een offerte aan.
Upload hier de bestanden die je wilt laten vertalen. Wij stellen binnen twee uur een offerte voor je op.
Benieuwd naar de prijs van jouw project? Klik hier om een inschatting te maken.