Menu

Nieuwsbrief vertalen

Nieuwsbrief vertalen

Met een nieuwsbrief houd je je contacten op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen jouw organisatie. Zo horen zij als eerste over een actie, een nieuwe dienst of product, of een toffe samenwerking. Je hebt direct contact met je klanten en kunt naast het laatste nieuws ook jouw expertise delen. De nieuwsbrief gaat al wat jaartjes langer mee dan bijvoorbeeld social media, maar staat nog altijd hoog op de lijst van effectieve communicatiemiddelen. Toch communiceren tegenwoordig lang niet al je klanten in het Nederlands. Als je jouw anderstalige klanten ook op de hoogte wilt houden van het laatste nieuws, kunnen wij je daarbij helpen.

Creativiteit is essentieel

Dat een nieuwsbrief erg welkom kan zijn in de inbox, bewijst onze eigen Het Vertaalcollectief-nieuwsbrief wel! Onze klanten lezen hem graag. Een veel gelezen nieuwsbrief vereist de nodige creativiteit, want je wilt de aandacht van je publiek vasthouden. En om ervoor te zorgen dat die insteek niet verloren gaat in de vertaling, kun je hem maar beter laten vertalen door een kundige vertaler!

Vertrouwd door

Wij geven je nieuwsbrief een boost

Juist bij een nieuwsbrief is het belangrijk dat de stem van je bedrijf doorklinkt in de tekst. Bij Het Vertaalcollectief zorgen we ervoor dat jouw tone of voice óók in de vertaling overeind blijft. Daarom werken we bij Het Vertaalcollectief met creatieve vertalers die altijd moedertaalspreker zijn van de doeltaal.

Ook een nieuwsbrief laten vertalen? Vergroot jouw klantbereik en vraag hieronder een offerte aan.

Offerte aanvragen?

Upload hier de bestanden die je wilt laten vertalen. Wij stellen binnen twee uur een offerte voor je op.

Benieuwd naar de prijs van jouw project? Klik hier om een inschatting te maken.

  • Sleep bestanden hierheen of

Team

Wat zeggen onze klanten?

We zijn trots op de merken waar wij voor mogen werken. Lees hieronder wat onze klanten van de samenwerking vinden!

‘Jullie hebben superwerk geleverd! Dit zijn altijd lastige teksten qua woordgebruik en vooral tone of voice. Ik ben er heel blij mee!’

Malu Knippenberg Brand Manager, Moët Hennessy

‘Working with Het Vertaalcollectief over a two year period has been a pleasure. They're quick, trustworthy and able to bring content to a next level. We relied on them for numerous occasions e.g. speeches, books and website. I would definitely recommend them.’

Loes Wijnstekers Head of Communications Amsterdam ART

‘Complimenten voor dit grondige werk! Ben onder de indruk. Mooi hoor hoe het collectief in een aantal jaar enorm is gegroeid in kwaliteit. Ook namens de redactie dank!’

Wim Amels Coordinator fonds- en sponsorwerving VPRO
-