Als best gelezen beautyblad wereldwijd is ELLE niet meer weg te denken uit de hedendaagse fashionindustrie. Het van oorsprong Franse tijdschrift is sinds 1989 ook in Nederland en België een doorslaand succes. ELLE verzamelt zowel off- als online al het nieuws over de mode en beauty industrie: van grote brands tot kleine labels en van trends tot dagelijkse inspiratie.
It starts with the food
It starts with the foodOver het boek
‘It starts with the food’ viert het leven in en rondom de keuken. Zowel fans van eten als design kunnen hun hart ophalen. Het bookazine staat bomvol prachtige foto’s van inspirerende keukendesigns, sfeervolle eetkamers, keukenaccessoires en natuurlijk vele heerlijke gerechten waar je je vingers bij aflikt.
Dit limited edition bookazine is ontstaan uit een samenwerking tussen ELLE, IKEA en Hearst Magazine. Het is gedrukt in een oplage van 181.000 exemplaren. Abonnees van ELLE Eten en ELLE Decoration, maar ook alle ruim 5.500 medewerkers van IKEA Nederland kregen het bewaarexemplaar thuis op de mat.
Geleverde dienst
“It starts with the food” moest geen vluchtig verhaal worden, maar een koffietafelboek waar je graag doorheen bladert. De vertaling moest in korte tijd uitgevoerd worden. Dus werkten we met een groot aantal vertalers tegelijk aan de opdracht, waarbij steeds één eindredacteur de consistentie bewaakte en het contact onderhield met de redactie van ELLE. Het eindresultaat mocht er zijn; het is een prachtig boek geworden, met weelderige beelden waar onze vertalingen recht aan deden. We zijn blij en trots dat we een bijdrage mochten leveren aan dit mooie project!
Dank voor de vertaling, we zijn er erg blij mee!
– ELLE Magazine
Direct een offerte aanvragen?
Binnen twee uren een vrijblijvende offerte
Meer dan 1723
opdrachtgevers gingen
je voor!