Goede eenheidsworst
Niet alleen smaakt elke HEMA rookworst even lekker, ook hun andere producten hebben een constante kwaliteit, en zodra je de begintoon van hun welbekende jingle hoort weet je: dit is echt HEMA. Anno 2025 niet alleen in Nederland, zelfs in Mexico en de Verenigde Arabische Emiraten kom je HEMA winkels tegen, die er overigens net zo vertrouwd uitzien als de filialen hier.
De HEMA-formule is zowel nationaal als internationaal succesvol, dankzij de authentieke en unieke marketingstrategieën en de consistente kwaliteit in producten, huisstijl, winkelervaring en communicatie. Deze combinatie versterkt het consumentenvertrouwen, de merkidentiteit, en onderstreept zowel de authenticiteit als uniciteit van het merk.
In deze blog duiken we dieper in de rol van consistente communicatie, vooral in een internationale context, en hoe stijlgidsen en vertalingen hierbij helpen om een uniforme merkidentiteit te behouden.

“De HEMA-formule is zowel nationaal als internationaal succesvol, dankzij de authentieke en unieke marketingstrategieën en de consistente kwaliteit.”